Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd 153.Leo | Temporär Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

153.Leo

Ny Medlem
Gick med
7 Oktober 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
hemma
Användarnamn: 153.Leo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199770264081/

Ditt Hex-ID

Ditt Ban-id hsejwp

Vad heter du på Discord? 153.Leo

Hur länge sedan vart du bannad? 24 timmar sen

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? Servern

Vilken staff bannade dig? Crxyw

Bild på banmeddelande Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han vart sur för vi dödade alla de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad De som hände var att, jag och mina vänner stod vid ett gänghus när det va ett fulltgäng där som gick runt sa att de skulle råna oss och höll på hetsa, så då tog vi tillfälle och rikta på de och sen fear rp d inte så då sköt vi mot de, sen ressa folk och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig eftersom staffsen revva och fear rpa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 tidigare men alla blivit borttagna för d varit felaktigt, samt tror d på gammla rewerse

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget för gjorde inget fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nope, hade jag gjort fel hade jag tagit åt mig och inte gjort om.

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom